Algemene ouder informatieavond

Woensdag 16 september stond onze informatieavond gepland. U krijgt dit jaar de informatie over de groep van uw kind op een andere manier. Wij kunnen namelijk niet alle ouders tegelijk in school ontvangen.

Op 16 september krijgt u de informatie over de groep toegezonden door de leerkracht(en) van uw kind.

We delen belangrijke informatie met u over de dagelijkse gang van zaken in de groep en over bijzonderheden gedurende het jaar.

Wanneer u de informatie leest, zal er al veel duidelijk zijn.

We kunnen ons ook goed voorstellen dat u nog vragen heeft. U mag uw vragen mailen aan de leerkracht. De vragen van elke groep worden verzameld en in een “vraag en antwoord” overzicht weer met alle ouders van de groep gedeeld.

Naar het overzicht