Handige links

Hieronder vindt u een aantal links naar pagina's/websites met informatie die voor u van belang kan zijn.

Ouders en Onderwijs
Het beste onderwijs voor onze kinderen, daar zet Ouders & Onderwijs zich voor in. Om dit te bereiken, is het belangrijk dat de stem van ouders wordt gehoord. En dat ouders goed geïnformeerd zijn. Daarom helpen we ouders door ze te informeren en adviseren over alles wat met onderwijs te maken heeft en vertegenwoordigen we ouders richting de politiek, de onderwijssector en in de media. Via ons Landelijk Ouderpanel, waar meer dan 5000 ouders bij aangesloten zijn, weten we wat er onder ouders speelt en leeft.

Van Basis naar Brug
Voor ouders van groep 8 leerlingen. Op deze pagina vindt u alle informatie voor de overstap naar het voortgezet onderwijs in de regio Amersfoort.

Scholen op de kaart
Scholen op de kaart geeft een compleet beeld van de scholen bij jou in de buurt. Je kan hier eenvoudig scholen vinden en vergelijken. Hoe dat werkt zie je in de animatie. Wil je bijvoorbeeld weten wat de school doet voor goed onderwijs? Lees dan het profiel van de school.

ABC Zielhorst
De Kameleon is kernpartner van ABC Zielhorst. ABC Zielhorst wil dat kinderen het fijn hebben in hun eigen wijk en gezond opgroeien! Daarom bieden zij een uitgebreid activiteitenprogramma. Vooral sport & spel komen aan bod, maar ook cultuur, techniek, natuur, koken en creativiteit zodat kinderen lekker bewegen, leeftijdsgenoten ontmoeten, en hun talenten ontdekken en ontwikkelen. En vooral ook: samen heel veel plezier beleven!
Klik hier voor het activiteitenoverzicht van ABC Zielhorst.

JOSEE
Heb je vragen over passend onderwijs of loop je vast op school dan kun je terecht bij het jeugd- en oudersteunpunt Eemland: JOSEE. Op josee.nu vinden jeugdigen (van 4 tot 18 jaar) en hun ouders en verzorgers toegankelijke, objectieve informatie over passend onderwijs. De medewerkers van JOSEE denken met je mee, geven informatie en kunnen je in contact brengen met de juiste personen en instanties.
Ook kun je vragen over je eigen specifieke situatie voorleggen aan JOSEE. Wil je persoonlijk advies of steun, dan heeft JOSEE een aantal spreekuren per week, waarvoor je online eenvoudig een afspraak kunt maken. Je kunt JOSEE ook gewoon bellen tijdens de spreekuren. JOSEE werkt onafhankelijk en objectief. Vragen kunnen anoniem gesteld worden.

www.KPOA.nl
De website van Stichting voor Katholiek Primair Onderwijs Amersfoort e.o.
Hier vindt u onder andere onze klachtenregeling

Een nieuwe leerling aanmelden of gewoon eens kennismaken? Bel ons op 033 - 455 04 88.
We hebben nog plek in de groepen: 1-2, 3, 4-5 en 8.

Wij willen elk kind goed onderwijs en aandacht geven. Helaas hebben wij momenteel geen ruimte meer voor zorgleerlingen.
Klik hier  voor de volledige aanmeld- en toelatingsprocedure.

Mail ons 033 455 04 88  Route