Onze school

KBS Kameleon

KBS Kameleon: een veilige school waar iedere leerling zichzelf kan zijn en zich optimaal kan ontwikkelen. Samen met onze leerkrachten en ouders werken we hier iedere dag aan. Verreweg het grootste deel van onze leerlingen woont in de omgeving van de school. De groepen zijn verdeeld in onderbouw (groep 1 t/m 4) en bovenbouw (groep 5 t/m 8).

De school is onderdeel van de Stichting voor Katholiek Primair Onderwijs Amersfoort e.o. (KPOA). Een samenwerkingsverband tussen 16 andere scholen in Amersfoort, Hoogland, Hooglanderveen en Nijkerk. Meer informatie over KPOA vindt u hier.

Wilt u vast een kijkje nemen in de school? Dat kan via onze digidag! Door op de afbeelding onder deze tekst te klikken, komt u op de juiste pagina.

Een nieuwe leerling aanmelden of gewoon eens kennismaken? Bel ons op 033 - 455 04 88.
We hebben nog plek in de groepen: 1-2, 3, 4-5 en 8.

Wij willen elk kind goed onderwijs en aandacht geven. Helaas hebben wij momenteel geen ruimte meer voor zorgleerlingen.
Klik hier  voor de volledige aanmeld- en toelatingsprocedure.

Mail ons 033 455 04 88  Route